sobota, 26 kwietnia 2014

Liebster Award 2

Dziękuję za kolejne nominacje :) Nie będę już po raz kolejny nominować innych blogów bo zrobiłam to we wcześniejszym poście .Odpowiadam w tej notce, także na nominacje dla Dark- Louis Tomlinson <tłumaczenie> :) x
~willyoumakemesmile~


Pytania od false hope
1. Ile lat ?
W lipcu skończę 15 .
2. Skąd pomysł na bloga ?
Zakładałam bloga w czasie, kiedy fascynowały mnie wampiry, wilkołaki itp. Poza tym stwierdziłam, że jest mało opowiadań fantasy z 1D, więc postanowiłam sama takie napisać :)
3. Od kiedy piszesz bloga ?
Od 3 grudnia 2012 .
4. Masz jeszcze inne ?
Tłumaczę opowiadanie Dark- Louis Tomlinson.
5. Ulubiona piosenka ?
Na tę chwilę The Pretty Reckless - Absolution.
6. Ulubiony film ?
One Direction This is us ,World War Z, Igrzyska Śmierci.
7. Ulubiony blog ?
Nie mam takiego.
8. Lubisz czytać książki ?
Uwielbiam :)
9. Masz jakąś ulubioną ?
"Klątwa tygrysa" i "Chłopcy"
10. Ulubiony kolor ?
Niebieski
11. Ulubiony sport ?
Nienawidzę ćwiczyć , no i poza tym mam zwolnienie z w-f do 18 roku życia :P
Pytania od Marty K
1. Ulubiony kolor ?
Niebieski.
2. Zrobiłaś kiedyś coś złego ?
Pewnie tak, ale jedyna sytuacja jaka mi się przypomina to , gdy na święta, kiedy mieliśmy 4-5 lat poszliśmy po coś do sklepu. Stały tam czekoladowe króliki, a my je połamaliśmy i powciskaliśmy tą czekoladę do środka :3
3. Rodzeństwo ?
Mam przyrodniego brata, który urodził się tego samego dnia co Liam :)
4. Zwierzęta ?
Mam kota i psa.
5. Masz chłopaka/ dziewczynę ?
Moim chłopakiem jest Louis Tomlinson, chociaż jeszcze o tym nie wie.
6. Ulubiony piosenkarz ?
Poza 5/5 One Direction to Taylor Momsen, Lana Del Rey i Lorde.
7. Żelki czy batony ?
Batony .
8. Owoce czy warzywa ?
Owoce.
9. Film czy książka ?
Książka.
10. Sok czy woda ?
Sok.
11. Spodnie czy spódnica ?
Spódnica .

Pytania od Aro Merry
1. Jak masz na imię ?
Nikola
2. Ulubiony film ?
One Direction This is us ,World War Z, Igrzyska Śmierci.
3. Masz jakieś zwierzątko ?
Mam kota i psa.
4. Ile masz lat ?
15
5. Co skłoniło Cię do pisania ?
Chciałam posłuchać opinii innych na temat tego jak pisze i stworzyć fanfiction z fabułą jakiej jeszcze nie było :)
6. Jakiego typu książki lubisz ?
Lubię fantastykę i kryminał.
7. Ulubieniec z 1D ?
Kocham ich wszystkich, ale moje serce należy do Lou. ♥
8. Do jakich fandomów należysz ?
Jestem Directioner, Zombie i kocham Lorde, ale jej fandom póki co się nie nazywa ha ;)
9. Dlaczego taki temat bloga, a nie inny ?
Kiedy zaczynałam to pisać uwielbiałam wszystko co związane z wampirami itp.
10. Czym dla Ciebie jest pisanie ?
Kiedy piszę w pewnym sensie zagłębiam się w swój własny świat, gdzie istnieją takie postacie jak Victoria czy Natalie. Jest to też odskocznia od codzienności, bo to ja układam historię i mogę w niej zawrzeć co tylko chcę.
11. Jak spędzasz swój czas wolny ?
Czytam, siedzę na Twitterze, albo piszę nowy rozdział.

Pytania od Jessicy Evans
1. Jak długo piszesz ?
Około 4 lat.
2. Co jest Twoim największym marzeniem ?
Spotkać 1D, a na drugim miejscu wyjechać do Londynu. 
3. Co jest Twoją pasją ?
Oprócz pisania, rysuję.
4. Jesteś pesymistą, optymistą czy realistą i dlaczego ?
Nie mam pojęcia, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Nie potrafię się określić :)
5. Tytuł Twojej ulubionej książki/filmu ?
Film : One Direction This is us ,World War Z, Igrzyska Śmierci.
Książka : "Klątwa tygrysa" ,"Chłopcy"
6. Masz jakieś zwierzątko ? Jeśli tak , to jakie i jak mają na imię ?
Mam kota - Urwisa i psa - Emi.
7. Czy jest coś co zmieniłabyś w swoim życiu ?
Chyba nie.
8. Jak uważasz, życie w XXI wieku jest coraz łatwiejsze ,czy wręcz przeciwnie ?
Myślę, że wręcz przeciwnie, ponieważ technologia idzie naprzód i często zapominamy o innych wartościach dla nas ważnych. Każdy krok naprzód w dzisiejszych czasach wiążę się ze wzrostem cen. Ludzie coraz częściej zajmują się tylko sobą i swoją rodziną i nie patrzą na innych, którzy być może potrzebują pomocy. Internet miał za zadanie dostarczyć ludziom informacji i rozrywki, a często jest wykorzystywany zupełnie inaczej. W podstawówkach i przedszkolach 7 letnie dziecko potrafi włączyć stronę internetową i zalogować się na facebook'a , a nie potrafi zawiązać sznurówki.
9. Podaj tytuł swojej ulubionej piosenki.
The Pretty Reckless - Absolution
10. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Wychodzić ze znajomymi.
11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat ?
Liczę na to, że będę w trakcie kończenia studiów w Londynie.

Okej to już wszystkie pytania i nominacje, za które serdecznie dziękuję :) x
Kolejny rozdział na tym bogu pojawi się wkrótce, jestem w trakcie kończenia go :) 

1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award ! ;) Szczegóły na http://czasamijedendzienzmieniacalezycie.blogspot.com ten blog jest o dziewczynie - miłej, szalonej która prze przypadek spotka aroganckiego, chamskiego, agresywnego, nie panującego nad emocjami członka gangu - Harrego. Od tego momentu jej życie zmieni się całkowicie. Więc zapraszam też do czytania ! ;* <3

    OdpowiedzUsuń