środa, 18 grudnia 2013

Liebster Award !

Liebster Award 

Chciałabym serdecznie podziękować za nominację Daisy Angel i Dianie Tommo oraz Sarze Styles ! Między innymi dzięki takim nominacjom , mam motywacje i pewność, że ktoś tego bloga czyta :) Dziękuję Wam !


Pytania od Sary Styles :
1. Jakie masz plany co do bloga?
- Chciałabym poprawić trochę sposób w jaki opisuje miejsca czy postacie - nie jest w tym za dobra. Postaram się pisać coraz ciekawiej. Myślę, że będę próbowała go rozpowszechnić, wiele osób - w tym moi nauczyciel - mówiło mi , że mam talent do pisania, więc chciałabym usłyszeć to od szerszej publiki - samolubnie to brzmi ;3 . Będę próbować pisać rozdziały coraz częściej, chodź ostatnio brakuje mi weny, a z własnego doświadczenia wiem , że jeśli coś jest napisane z przymusu , to nie jest to dobre.
2. Za co kochasz chłopaków z 1D?-
Myślę, że jedną z tych rzeczy będzie ich głos. Poznałam ich po raz pierwszy podczas mojej wycieczki do Doncaster, gdzie leciała ich piosenka. I choć to nie była muzyka, którą preferowałam to uznałam , że głównym jej atutem <tej piosenki> są ich głosy.
Zaraz po tym jak dowiedziałam się co to jest One Direction, zaczęłam się zagłębiać w historię zespołu i stwierdziłam, że są naprawdę niesamowitą inspiracją dla wielu ludzi i zdają sobie z tego sprawę, dlatego publicznie nie robią "niegrzecznych" rzeczy ;)
No i w końcu Louis jest moją inspiracją, stąd pomysł na bloga. No i wyglądają sexy ha , ha !
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?-
Ulubione piosenki w moim wypadku zmieniają się co kilka tygodni :) Ale jeśli miałabym wybierać  jedną spośród każdego z moich ulubionych wykonawców to byłaby to
Lana Del Rey - National Anthem
4. Ulubione miejsce?
- Co roku mogę wracać do Doncaster i Glasgow , chciałabym tam zamieszkać już na zawsze, ale niestety póki co mogę tylko pomarzyć ;c
Jeśli chodzi o ulubione miejsce do spędzania czasu to Bubble Place ♥
5. Jaki jest twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
- Dużo czytam, ale jeśli zaczyna mi się nudzić spędzam czas z siostrą, która mieszka niedaleko  i zaczynamy się wygłupiać :3
6. Masz zwierzaka? (Jak tak to jakiego, jak ma na imię itp)- Mam psa , konkretnie sunie , jest to kundelek, którego wzięłam ze schroniska, gdy była jeszcze szczeniakiem. Nazywa się Emi .
*Zdjęcie*
Mam też kota. Zaraz po śmierci poprzedniego , wzięłam go od jakiś ludzi . Jest to zwykły dachowiec. Nazywa się Urwis.
*Zdjęcie*
7. Jakie jest twoje ulubione jedzenie/picie-
Jeśli chodzi o jedzenie to jestem wielką fanka słodyczy , ha ! Cały czas mogłabym jeść ciasto "Kopiec Kreta" i Czekoladowe babeczki.
Natomiast moim ulubionym napojem jest Bubble Tea : zielona o smaku liczi z kuleczkami truskawkowymi.
8. Jakie są twoje inspiracje?
- Nie mam jakiś szczególnych inspiracji, oprócz oczywiście One Direction , ale czasem na przykład czytając książkę, czy oglądając film , fabuła sprawia , że wpadam na jakiś pomysł, który po drobnej modyfikacji nadał by się do mojego opowiadania :)
9. Jakie masz ulubione piosenki?
Lana del Rey - Born to Die
One Direction - Over Again, Midnight Memories, Little Black Dress
Lorde<moja druga miłość, zaraz po 1D ♥> - Glory and Gore
Little Mix - Move
The Pretty Reckless - Blonde Rebelion, Superhero, You, Kill me,  Goin down, Follow me down
10. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?* Serię książek "Wybrani"
* Lustrzankę
* Szkicownik
11. Jakie jest twoje hobby?
Oprócz tego , że piszę uwielbiam rysować i grać w Simsy haha , ale simsy to raczej nie hobby ;)

Pytania od Daisy Angel i Diany Tommo:
1. Co skłoniło cię do założenia bloga ?
Chciałam sprawdzić się w pisaniu i posłuchać opinii innych , a także przelać historię, która układała mi się w głowie na papier .
2. Kto jest Twoim idolem ?
Oprócz One Direction, Lana del Rey i Audrey Hepburn.
3. Jakie masz zainteresowania ?
Nie mam szczególnych zainteresowań. Interesuję się fotografią, tak na poważnie, jestem często proszona o moich znajomych , żeby zrobić im zdjęcia, choć ja nie widzę w nich niczego fajnego ;3
4. Jakie masz plany na przyszłość ?
Chciałabym być terapeutką lub psychologiem, a po skończeniu studiów wyjechać do Londynu.
5. Jaką czekoladę najbardziej lubisz ?
Orzechową i uważam , że najlepszą są duńskie czekolady :)
6. Jaki masz kolor pokoju ?
Fioletowo-biały i na jednej ścianie jest położona srebrna tapeta ze wzorami, ale w najbliższym czasie będę go przemalowywać. To prawda co mówią, że fioletowy wpływa na nasz nastrój ;P
7. Najlepszy obejrzany przez Ciebie film ?
Igrzyska Śmierci i Paranormal Activity
8. Ulubiona piosenka ?
Lana del Rey - National Anthem
9. Ulubiony/a aktor/ka ?
Jennifer Lawrence

10. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu ?
Przyjaciele i rodzina. Kiedy zawiodą nas jedni są ci drudzy.

Nominuje:
1. http://gardenof-stories.blogspot.com/
2.http://fanfiction-burn.blogspot.com/
3.http://ride-or-die-louis-and-katie.blogspot.com/
4.http://1d-ff-april.blogspot.com/
5. http://stranger--fanfiction.blogspot.com
6. http://zakazanydotyk.blogspot.com/
7. http://another-time-another-life.blogspot.com/
8.http://uncivil-ann-fanfiction.blogspot.com/
9.http://pretend-love.blogspot.com/
10.http://furious-fanfiction.blogspot.com/
11.http://fast-fanfiction.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Chciałabyś zmienić coś w swoim blogu ?
2. Miałaś ulubiony zespół przed One Direction ?
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
4. Ulubiony serial ?
5. Jakie są Twoje plany na najbliższą przyszłość ?
6. Wymarzone miejsce , w którym chciałabyś zamieszkać ?
7. Co Cię motywuje do dalszego pisania ?
8. Jaki jest Twój ulubiony blog ?
9. Słuchasz innego gatunku muzyki oprócz popu ?
10. Co sądzisz o płycie Midnight Memories ?
11. Ulubiona piosenka ?

2 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi :D
    Lubię tą samą czekoladę <3 :D

    OdpowiedzUsuń