poniedziałek, 3 grudnia 2012

Prolog + informacje wstępne

  Na blogu będę zamieszczać rozdziały mojego opowiadania, które zdecydowałam się pisać, ale także imaginy o One Direction . :) Opowiadanie również będzie w pewnym sensie o 1D , bo występuje w nim Louis , a jest to opowiadanie fantasy , więc będzie się trochę różniło. Mimo to liczę , że wam się spodoba :)

Dzisiaj dam Wam taki krótki prolog , abyście mogli zdecydować czy chcecie to czytać czy nie , a imagine dodam wkrótce :3 Nie jest to właściwie prolog tylko krótka zapowiedź tego czego możecie się spodziewać :)

Opowiadanie nazywa się "Demon as an Angel" , a tu macie do niego trailer :
http://www.youtube.com/watch?v=MnFhVoJb2no

Prolog

W tym mieście magia to wcale nie było coś niezwykłego, lecz mrocznego i przerażającego. W oczach ludzi wszystko co inne jest niebezpieczne, a inna jestem ja …  Od setek lat ukrywam to kim jestem …. To czym jestem. Spokój jaki tu panował , był jak cisza tuż przed burzą. To co kochałam musiałam pozostawić i wyruszyć tam gdzie nikt mnie nie znajdzie.
Uciekłam bo ludzie dowiedzieli się , że jestem … wampirem.  Uznałam ,że ucieczka to lepsze wyjście niż wymordowanie połowy miasta. Myślę, że nadszedł czas , by powrócić  i wyjść z mroku jaki mnie otaczał …

3 komentarze:

  1. zaciekawiłaś mnie tym prologiem, zamierzam czytać Twoje opowiadanie ; ) życzę również powodzeniu w prowadzeniu bloga, postaram się często tutaj wpadać.

    http://forgiveness-or-revenge.blogspot.com/
    zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, w końcu opowiadanie fantasy

    OdpowiedzUsuń